Fægteklubben

Aramis Dragør

Ordinær generalforsamling 2019

hammer Jævnfør klubbens vedtægter §6 indkaldes herved til ordinær generalforsamling i Fægteklubben Aramis Dragør.

Generalforsamlingen afholdes i Hollænderhallens mødelokaler på 1. sal

Onsdag den 27. marts 2019 kl. 19.00.

Dagsorden i.flg. vedtægterne.

Vær opmærksom på at evt. forslag til behandling på generalforsamlingen skal være formanden i hænde senest den 13. marts 2019 - Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Regnskab, forslag m.v. udsendes på mail senest den 20. marts 2019.

Link til klubbens vedtægter - klik her

Aktiviteter

Warning: SimpleXMLElement::__construct(): namespace error : Namespace prefix holdsport on title is not defined in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): Foreningernes dag in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): ^ in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): namespace error : Namespace prefix holdsport on teams is not defined in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): ^ in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): namespace error : Namespace prefix holdsport on type is not defined in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): Arrangement in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): ^ in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): namespace error : Namespace prefix holdsport on title is not defined in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): Condis Kårdecup Kids og Seniorer 6. afd.Børn og unge - Tirsdag, Børn og unge - Torsdag, Voksne in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): ^ in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): namespace error : Namespace prefix holdsport on type is not defined in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): Stævne in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87 Warning: SimpleXMLElement::__construct(): ^ in /storage/content/46/1005146/aramis-faegtning.dk/public_html/libraries/src/Feed/FeedParser.php on line 87

Træningssted

Træningstider

Eksterne links

Ranglister

Copyright © 2021 Fægteklubben Aramis Dragør. Alle rettigheder reserveret.
Joomla! er fri software udgivet under GNU General Public Licensen.